sinna på jobb

Hva gjør vi med sinnamenneskene i organisasjonen?

Å føle det vi føler, er en rett. Å eksponere følelsene ufiltrert er ingen rett. Les mer
trialog

Monolog: La oss ha en dialog. Om trialog

«Alle» snakker om viktigheten av dialog. Gjerne som en monolog. Bjørn Z. Ekelund vil heller ha en trialog. Les mer