Det foregår en «femininisering» av norsk arbeidsliv. Det parkerer mange mannlige ledere på sidelinjen. Ikke fordi de ikke er feminine nok. Snarere tvert imot. De prøver for hardt.
Den forbannede omsorgen
Publisert 11. mai 2013
Det foregår en «femininisering» av norsk arbeidsliv. Det parkerer mange mannlige ledere på sidelinjen. Ikke fordi de ikke er feminine nok. Snarere tvert imot. De prøver for hardt.
Resten av artikkelen — kun for betalende medlemmer (nivå 2 og 3).
[/membership]
Vil du lese videre? Bli abonnent for full tilgang. [lenke til checkout]
Stikkord: Det Gode Liv | femininisering | innflytelse | kvinnedag | lederskap | omsorg | selvledelse | tydelighet
Mer som dette
Hvor mye av livet opplever du – egentlig?
Våre ulike virkeligheter
Strategier for å håndtere frykten for å bli spist av en løve hvi...
Bare 200 meter til: Små steg gjør store fremskritt
Stikkord: Det Gode Liv | femininisering | innflytelse | kvinnedag | lederskap | omsorg | selvledelse | tydelighet